Bolteh
Legacy Member
Men neef heeft een probleempje met zijn cd-roms.. als ie ze insteekt isser geen autorun, en als ie ze in windows verkenner ofzo bekijkt, staat er zogezegd 0 mb op.. hij kon ze een paar weken geleden wel openen..
dit gebeurt met alle cd's (muziek, programma, zelf geschreven)
het is windows xp home edition
als iemand een idee heeft hoe dit komt en hoe op te lossen, zeg maar
thx
dit gebeurt met alle cd's (muziek, programma, zelf geschreven)
het is windows xp home edition
als iemand een idee heeft hoe dit komt en hoe op te lossen, zeg maar

thx