Archief - cd gespongen in DVD-brander

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sh0s

Legacy Member
Help, juist is er een cd in mijn DVD writer (nec 3500) ontploft.
Kreeg toestel met moeite open en der zitten nog brokken in... is mijne DVD-writer nu stuk? Mag/kan ik gewoon de stukjes cd eruit 'schudden'?
Rma'en? vuilbak --> :eek:

guRuh

Legacy Member
fabricant zal het eerder op de cd zelf steken

welke dvd-r zat erin? merk etc...

ANGEL8eyes

Legacy Member
:applause: welk merk cd was't? Dat we weten welke te vermijden :D

sh0s

Legacy Member
silvercycle cd'tje , en hij is dus gesrpongen bij het lezen niet bij het schrijven !!

Ga eens mailen naar fabrikant wie weet valt het wel onder garantie (hoop, hoop)

devil

Legacy Member
naar de winkel mailen of bellenis genoeg ze als hioj nog onder garantie valt.

BraveHeart

Legacy Member
R@ -= G D D =- zei:
De nieuwe cd van Spring ?

/Srijk :rofl:

@Threadstarter, probeer zoveel stukjes uit het toestel te halen, en doe de brander terug binnen.
Het is een groot risico het toestel nog te gebruiken, een nieuwe CD steken kan uw brander en andere onderdelen ook beschadigen.

BraveHeart

Legacy Member
sh0aLa zei:
silvercycle cd'tje , en hij is dus gesrpongen bij het lezen niet bij het schrijven !!

Ga eens mailen naar fabrikant wie weet valt het wel onder garantie (hoop, hoop)

Dat verwondert mij niks, die cd's zijn rotslecht, ik heb er zelf ook een pak van die mogen weg gooien.
Koop u beter Platinum CD-R/DVD+R/DVD-R.
Als je nog een Silver Cycle wilt gebruiiken, installeer dan maar best een speedlocktool als CD-Throttle (CD-Bremse).
Dat voorkomt dat je CD in stukken vliegt op hoge speeds, je kan je CD-station op een laag tempo zetten in leessnelheid en opspinsnelheid.

sh0s

Legacy Member
BraveHeart zei:
probeer zoveel stukjes uit het toestel te halen, en doe de brander terug binnen.
Het is een groot risico het toestel nog te gebruiken, een nieuwe CD steken kan uw brander en andere onderdelen ook beschadigen.

Terugbrengen met vermelding : cd is gesprongen of gewoon hij werkt niet meer... ??
Heb echt wel geen zin om weer 75euro te betalen

Farnsworth

Legacy Member
"hij werkt niet meer" zou ik gewoon zeggen en over die ontplofte cd zwijgen

BraveHeart

Legacy Member
sh0aLa zei:
Terugbrengen met vermelding : cd is gesprongen of gewoon hij werkt niet meer... ??
Heb echt wel geen zin om weer 75euro te betalen

Hij werkt niet meer :)
Hij staat op den dop :rofl:


(dat laatste was een j/k)

sh0s

Legacy Member
maar 9 kansen op 10 gaat verkoper die toch eerst testen ipv direct een nieuwe te geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan