DJ 0lly
Legacy Member
a ik heb hier met een toch wel raar probleem.
'k heb hier een asus DVD rom 16x max
Nu deze heb ik al een tijdje en werkte perfect, 'k heb die nu effe in m'n broer zijn pc moeten steken waar die perfect werkt. Ik steek die nu terug in mijn pc en die werkt plots ENORM traag maar dan echt SUUUPERtraag. als ik bijvoorbeeld de lietjes wil laten spelen met itunes duurd het echt letterlijk 5 min tegen dat itunes start.
Ik dacht, het probleem ligt aan het feit dat ik nog een 2de cd speler heb ( cd writer )
'k heb die losgekoppeld en zo zowel stroom als datakabel , zonder resultaat.
Ik dacht miss is tijdens het verplaatsen van mijn broer zijn pc naar mijn pc iets defect geraakt. dus om te testen steek ik die dvd speler weer in m'n broer zijn pc waar die perfect en snel werkt.
Ik weet echt niet wat het probleem is. En als ik alleen mijn writer gebruik werkt mijn writer perfect, als ik in dezelfde posities met zelfde kabel en connectie en zo die dvd alleen gebruik werkt hij niet .....
'k heb hier een asus DVD rom 16x max
Nu deze heb ik al een tijdje en werkte perfect, 'k heb die nu effe in m'n broer zijn pc moeten steken waar die perfect werkt. Ik steek die nu terug in mijn pc en die werkt plots ENORM traag maar dan echt SUUUPERtraag. als ik bijvoorbeeld de lietjes wil laten spelen met itunes duurd het echt letterlijk 5 min tegen dat itunes start.
Ik dacht, het probleem ligt aan het feit dat ik nog een 2de cd speler heb ( cd writer )
'k heb die losgekoppeld en zo zowel stroom als datakabel , zonder resultaat.
Ik dacht miss is tijdens het verplaatsen van mijn broer zijn pc naar mijn pc iets defect geraakt. dus om te testen steek ik die dvd speler weer in m'n broer zijn pc waar die perfect en snel werkt.
Ik weet echt niet wat het probleem is. En als ik alleen mijn writer gebruik werkt mijn writer perfect, als ik in dezelfde posities met zelfde kabel en connectie en zo die dvd alleen gebruik werkt hij niet .....