crack007
Legacy Member
hallo ik heb een probleem telkens wanneer ik men pc aanzet krijg ik 2 foute bij het opstartte : - de servicedatabase is vergrendeld - can't start kernel mode
wat betekend dat ?? heb dat nu al een paar maanden en denk als pc raar doet daardoor met winamp en et tegelijk LAG en vroeger had ik dat niet
alvast bedank
PEACE
---------------
AMD 3000+ / 1024 ram / Gforce 5600
