Archief - blue screen? hitte?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snd

Legacy Member
Ff klein vraagske; als een van de onderdelen van uw computer te heet is, krijgt ge dan blue screen? cpu, of 3dkaart, of HD, etc... ?
Want krijg hier de hele tijd random blue screens en ik denk da het iets met hitte te maken heeft. Wa wel heel raar is, is dat mijne pc da nooit had tot ik hem ne keer heb opengedraaid om wa stof van mijne koeler van mijn geforce te vegen (en toen heb ik ook IDE kabels enzo n beetje geordend).


kan dit?


grtz!

zaj

Legacy Member
weet je de temperatuur van je hardware? download een progje omdat te zien .als het minder dan 50° is kan je echt geen probleem hebben

Snd

Legacy Member
cpu idle = 35
en na een uurke UT2004: 60

maar ik denk da er mss iets mis is met de koeler van mijne 3dkaart. Zou da daardoor kunne komen? BTW nog iets strange: vlak voor ik zo een bluescreen krijg, hoor ik precies ne 'klik' uit mijn pc komen :wtf: wa zou da knn zijn?

demon326

Legacy Member
die klik is dat uw HD afslaat :S
e-jector zei:
cpu idle = 35
en na een uurke UT2004: 60

maar ik denk da er mss iets mis is met de koeler van mijne 3dkaart. Zou da daardoor kunne komen? BTW nog iets strange: vlak voor ik zo een bluescreen krijg, hoor ik precies ne 'klik' uit mijn pc komen :wtf: wa zou da knn zijn?

Snd

Legacy Member
FUCK zeg nou nie da die naar de ballen gaat gaan he :s

zijde zeker da da van mijn HD is? en zou da nie normaal zijn bij een blue screen (die klik)?

Exit

Legacy Member
e-jector zei:
FUCK zeg nou nie da die naar de ballen gaat gaan he :s

zijde zeker da da van mijn HD is? en zou da nie normaal zijn bij een blue screen (die klik)?

nope, blue screen is enkel scherm, tenzij uw scherm van res verandert kan er mss klik zijn, maar als het uit de pc komt is dit eerder hd ... controleer uw aansluitingen, of die nog goed vast zitten/spannen.

GhO$T

Legacy Member
als het gekomen is nadat je in uwe case hebt zitten rommelen moet er iets kapot zijn gegaan of als je sjans hebt is er ergens nen draad losgekomen ofzo als je gehaperd hebt (maar als je zegt dat je soms nog een uur kan gamen zonder bluescreen dan lijkt me da redelijk onwaarschijnlijk, ik heb ook nog bluescreens gehad door een ide kabel die niet goe inzat maar die kwamen er dan constant op totdat men pc niet meer wou opstarten zelfs)

moest het die cooler van je graka zijn dan zou je normaal ook artifacts krijgen in je games door de hitte op je 3d kaart, aangezien je daar niks van zegt zal het dat waarschijnlijk ook niet zijn.

check es je kabels naar harde schijven als je dat nog nie zou gedaan hebben, en als je er eentje op reserve hebt, probeer dan es met een andere harde schijf dan weet je direct als het probleem daarbij ligt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan