Archief - Bleuscreen met code 116

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alverman

Legacy Member
Ik ben dus napoleon total war aan het spelen, en plots wergeeft hij dit geluid :

bzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbz, dat dus klinkt als een typisch elektrisch geluid.

Dan geeft hij een bleuscreen, ik heb dan amper tijd, want dan start hij opnieuw op, en geeft dit :

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 116
BCP1: FFFFFA8004EA74E0
BCP2: FFFFF880098CF008
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\091810-23914-01.dmp
C:\Users\Power4Pc\AppData\Local\Temp\WER-64272-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
Windows 7 Privacy Statement - Microsoft Windows

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Ik heb een phenom 2 1055t, niet oc'ed
asrock 870 extreme 3
antec 902
2x msi hd 6850, standaard oc'ed, heb al eens frumark gedaan voor 5 minuten, en net onder de 70graden stopte hij met stijgen, hier dus geen probleem.
Ik ga nu opzoek naar een programma om mijn cpu te stressen en voor zijn temps.

Ik heb ook al videodrivers geüpdatet.

EDIT : processorkoeler is scyte mugen 2

Na hyperpi 18 graden, en tijdens 25, kamertemperatuur is +- 22 graden, dus die zal wel niet oververhitten

bump,

Ondertussen mijn cpu oc'ed, mijn ram een beetje underclocked, en dan op het idee gekomen om mijn ram te testen, en daar wringt het schoentje hem waarschijnlijk, na een kwartier 5 errors bij memtest. Enige ideeën wat hier aan te doen valt, voor terug te zenden in garantie ( verzendkosten + minimum 2 dagen zonder pc )?

alverman

Legacy Member
Werkt niet :'(
Ga het straks even in andere geheugenbank steken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan