alverman
Legacy Member
Ik ben dus napoleon total war aan het spelen, en plots wergeeft hij dit geluid :
bzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbz, dat dus klinkt als een typisch elektrisch geluid.
Dan geeft hij een bleuscreen, ik heb dan amper tijd, want dan start hij opnieuw op, en geeft dit :
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 116
BCP1: FFFFFA8004EA74E0
BCP2: FFFFF880098CF008
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\091810-23914-01.dmp
C:\Users\Power4Pc\AppData\Local\Temp\WER-64272-0.sysdata.xml
Lees de onlineprivacyverklaring:
Windows 7 Privacy Statement - Microsoft Windows
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
Ik heb een phenom 2 1055t, niet oc'ed
asrock 870 extreme 3
antec 902
2x msi hd 6850, standaard oc'ed, heb al eens frumark gedaan voor 5 minuten, en net onder de 70graden stopte hij met stijgen, hier dus geen probleem.
Ik ga nu opzoek naar een programma om mijn cpu te stressen en voor zijn temps.
Ik heb ook al videodrivers geüpdatet.
EDIT : processorkoeler is scyte mugen 2
Na hyperpi 18 graden, en tijdens 25, kamertemperatuur is +- 22 graden, dus die zal wel niet oververhitten
bump,
Ondertussen mijn cpu oc'ed, mijn ram een beetje underclocked, en dan op het idee gekomen om mijn ram te testen, en daar wringt het schoentje hem waarschijnlijk, na een kwartier 5 errors bij memtest. Enige ideeën wat hier aan te doen valt, voor terug te zenden in garantie ( verzendkosten + minimum 2 dagen zonder pc )?
bzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbz, dat dus klinkt als een typisch elektrisch geluid.
Dan geeft hij een bleuscreen, ik heb dan amper tijd, want dan start hij opnieuw op, en geeft dit :
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 116
BCP1: FFFFFA8004EA74E0
BCP2: FFFFF880098CF008
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\091810-23914-01.dmp
C:\Users\Power4Pc\AppData\Local\Temp\WER-64272-0.sysdata.xml
Lees de onlineprivacyverklaring:
Windows 7 Privacy Statement - Microsoft Windows
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
Ik heb een phenom 2 1055t, niet oc'ed
asrock 870 extreme 3
antec 902
2x msi hd 6850, standaard oc'ed, heb al eens frumark gedaan voor 5 minuten, en net onder de 70graden stopte hij met stijgen, hier dus geen probleem.
Ik ga nu opzoek naar een programma om mijn cpu te stressen en voor zijn temps.
Ik heb ook al videodrivers geüpdatet.
EDIT : processorkoeler is scyte mugen 2
Na hyperpi 18 graden, en tijdens 25, kamertemperatuur is +- 22 graden, dus die zal wel niet oververhitten
bump,
Ondertussen mijn cpu oc'ed, mijn ram een beetje underclocked, en dan op het idee gekomen om mijn ram te testen, en daar wringt het schoentje hem waarschijnlijk, na een kwartier 5 errors bij memtest. Enige ideeën wat hier aan te doen valt, voor terug te zenden in garantie ( verzendkosten + minimum 2 dagen zonder pc )?