Archief - Black ops - gamepad/remote controller probleem.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

retsac

Legacy Member
yo,

Ik heb net een subsonic pro controller gekocht om black ops te spelen via een "baske" dus. De controller is aangesloten op de pc, maar wanneer ik black ops speel werkt dit niet, en kan ik bij settings gamepad zelf niet selecteren dus mijn black ops vind zelf mijn controller niet. Heb geen idee wat ik nu moet doen om te kunnen spelen via mijn controller.

iemand ervaring of enig idee???
;)

iemand??

mdgf

Legacy Member
Na 2 uur al bumpen is belachelijk, dit is een forum, geen rechstreekse lijn met pc gurus...
De thread stond nog helemaal vanboven, dus bumpen had niet eens nut...

Wordt de controller door windows herkend? Zijn de drivers (http://www.subsonic.com/files/PRO.RAR) geinstalleerd (enkel indien je W7 64bit gebruikt als ik die site mag geloven, op xp, vista en 32-bit zou het moeten werken)?

Ergens ontgaat me ook waarom je op een pc fps zou willen spelen met een controller, dat lijkt me een GIGANTISCHE handicap online.

retsac

Legacy Member
mdgf zei:
Na 2 uur al bumpen is belachelijk, dit is een forum, geen rechstreekse lijn met pc gurus...
De thread stond nog helemaal vanboven, dus bumpen had niet eens nut...

Wordt de controller door windows herkend? Zijn de drivers (http://www.subsonic.com/files/PRO.RAR) geinstalleerd (enkel indien je W7 64bit gebruikt als ik die site mag geloven, op xp, vista en 32-bit zou het moeten werken)?

Ergens ontgaat me ook waarom je op een pc fps zou willen spelen met een controller, dat lijkt me een GIGANTISCHE handicap online.


drivers staan erop, windows herkend de controller, ik kan gewoon bij black ops zelf geen gamepad selecteren. heb namelijk altijd op ps3 zitten gamen en een controller zal mij voordeel geven online. :) enige raad?

Yvezzke

Legacy Member
Is de controller terug te vinden in het configuratie-scherm, onder "spelbesturingen"?

FEW

Legacy Member
een contoller op PC gebruiken gaat u verre van voordeel geven hoor :)

nameless

Legacy Member
retsac zei:
drivers staan erop, windows herkend de controller, ik kan gewoon bij black ops zelf geen gamepad selecteren. heb namelijk altijd op ps3 zitten gamen en een controller zal mij voordeel geven online. :) enige raad?

Ik zou toch ook even aanpassen aan muis en keyboard anders gaat de rest een gigantisch voordeel hebben op u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan