Matey
Legacy Member
Beste 9livers,
Ik heb een simpel vraagje. Hoe geraak in mijn Bios???
Bij het opstarten staat er <ctrl> + <M>, maar dit lijkt niet te lukken. Heb het al enkele keren geprobeerd, bios geupdate, etc., geen resultaat.
Het antwoord zal wel vrij simpel zijn :doh:
Alvast bedankt ;-)
Ik heb een simpel vraagje. Hoe geraak in mijn Bios???
Bij het opstarten staat er <ctrl> + <M>, maar dit lijkt niet te lukken. Heb het al enkele keren geprobeerd, bios geupdate, etc., geen resultaat.
Het antwoord zal wel vrij simpel zijn :doh:

Alvast bedankt ;-)
