als ge geen probs hebt NIET FLASHEN
flashen is altijd op eigen risico
meeste gevallen gaat het goed, als het mis loopt is mobo omzeep ... tenzij ht een flashbeveiliging heeft, dan is er een backup aanwezig OF kan het booten van diskette(bios) en dan flashen