nazaar
Legacy Member
ik zit met een probleem: als ik in mijn bios wil gaan krijg ik geen bios maar onderaan het scherm een blauwe balk en een pinkende cursor. Ik kan wel nog gewoon pc rebooten en dan start die normaal op.
Ik heb onlangs mijn bios geflashed naar de d26 mantaray met L12 mod.
Mijn vraag is nu: is mijn bios corrupt ? En is het nog veilig om hem opnieuw te flashen naar een andere ?
Ik heb onlangs mijn bios geflashed naar de d26 mantaray met L12 mod.
Mijn vraag is nu: is mijn bios corrupt ? En is het nog veilig om hem opnieuw te flashen naar een andere ?

'k ga daar ook eens achter zoeken denk ik 

