Archief - Bijna mijn verjaardag!Nieuwe grafische kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
17 november mijn verjaardag :woohoo: . Dan zou ik een nieuwe grafische kaart kopen ik zou een goeie 150€ tot maximum 250€ hebben. Welke kaart raad je mij aan? IK speel Call of Duty en ik zou grafische settings tamelijk hoog willen plaatsen en dan nog een goeie 125 fps willen hebben. :help:

Tomasken

Legacy Member
een goede kaart en weinig geld is ATI radeon 9600XT of pro en dan flashen naar xt

Mich

Legacy Member
9800pro voor 200€ is imo beste keus. geld da ge uitspaart kunde mss nog voor andere dingen gebruiken. als ge ze bij hofline koopt, is ze 100% flashbaar naar een XT (ge krijgt dus een 9800pro met r360 core van een xt)

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds :angry:

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
Mich_vm zei:
9800pro voor 200€ is imo beste keus. geld da ge uitspaart kunde mss nog voor andere dingen gebruiken. als ge ze bij hofline koopt, is ze 100% flashbaar naar een XT (ge krijgt dus een 9800pro met r360 core van een xt)

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds :angry:
Ik ben een echt NOOB op het gebied van kaarten en hardware maar wat is flashen? is dat dan upgraden ofzo?

xyus89

Legacy Member
de X600(xt) rond 200 euro, kameraad heeft em, bolt goe, pci express

cheerz Xyus

SeppaR

Legacy Member
|^MTW^|Maj.Sean zei:
Ik ben een echt NOOB op het gebied van kaarten en hardware maar wat is flashen? is dat dan upgraden ofzo?
De BIOS van uw GPU flashen, betekent dus andere BIOS opzetten waardoor hij snellere speeds gaat hebben (die van een XT)

Mich

Legacy Member
|^MTW^|Maj.Sean zei:
Ik ben een echt NOOB op het gebied van kaarten en hardware maar wat is flashen? is dat dan upgraden ofzo?
ge krijgt dus bij sommige winkels een 9800pro met een core van een XT (dus een R360 ipv de gewone R350). het fijne weet ik er ook niet van, maar ge kunt er dus gewoon de bios van een XT op zetten en uw computer zal uw kaart als een XT herkennen.

mh is een x600xt sneller dan een 9800pro? das toch gewoon een 9600pro met hogere coresnelheid dacht ik? en ge moet dan ook nog een ander mobo kopen.

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
Moet je dat dan downloaden? Sorry voor de domme vragen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan