Allemaal waarschijnlijk, maar 't is niet dat je zomaar kunt zeggen "ik zou graag wat nieuwe hardware hebben, hier is m'n adres".
Als we echt praten over dingen als GPU/CPU/RAM/moederbord, ben je best af met ZEER actief te worden in de overclock-community en zo wat mensen van die bedrijven zelf te leren kennen.
Of anders uw eigen hardware-site oprichten en veel dingen reviewen, veel volk lokken en dan hopen dat fabrikanten ook eens iets willen sturen.