Ik heb een laptop van Asus gekregen en kmoet zeggen dat een zalig bakske is. Voor net geen 1500€ heb ik een Mobile Centrino 1,5Gi, 40G HD ( dast minste), 512MB DDR, Radeon Mobile 9700, scherm met resolutie tot 1400 x 1050, zaten wa spellekes bij, Nero burning rom (volledig), een muis, en kben er gewoon vreed content van.
aja ook nog ne memory stick reader