Yusifer
Legacy Member
Om op Internet te gaan met mijn Nintendo DSi XL, heb ik een Belkin Wireless USB Adapter gekocht, model F5D8053 v6. Ik heb enkel Cable Modem dus is deze Adapter m'n enige optie.
Ik volg de instructies. Ik plaats de installatieCD in en volg de stappen. Ik steek de USB Adapter in de computer wanneer deze erom vraagt. Na de voltooiing vraagt het om de PC te herstarten, wat ik doe.
Nadat de PC is heropgestart, zou ik volgens de handleiding een icoon 'Belkin Wireless Networking Utility' moeten zijn naast de klok, maar niks van dat. Ook niet als de USB Adapter aangesloten is. En bij netwerkbeheer noch op m'n NDS kan ik m'n adapter vinden.
Iemand enig idee?
PS: Ik heb ook al handmatig de drivers op internet gezocht en geïnstalleerd, maar er is nog niks verandert.
Omdat het een oplossing is, denk ik dat ik wel effe mag dubbelposten.
Heb het probleem kunnen vinden. De adapter dient enkel om draadloze verbindingen in de buurt te vinden, maar ik heb nog steeds een draadloze router nodig, en mijn modem heeft geen draadloze verbinding opties. Blijkbaar moet ik terug naar de winkel om een draadloze router te vragen. Hopen maar dat het dan lukt...
Ik volg de instructies. Ik plaats de installatieCD in en volg de stappen. Ik steek de USB Adapter in de computer wanneer deze erom vraagt. Na de voltooiing vraagt het om de PC te herstarten, wat ik doe.
Nadat de PC is heropgestart, zou ik volgens de handleiding een icoon 'Belkin Wireless Networking Utility' moeten zijn naast de klok, maar niks van dat. Ook niet als de USB Adapter aangesloten is. En bij netwerkbeheer noch op m'n NDS kan ik m'n adapter vinden.
Iemand enig idee?

PS: Ik heb ook al handmatig de drivers op internet gezocht en geïnstalleerd, maar er is nog niks verandert.
Omdat het een oplossing is, denk ik dat ik wel effe mag dubbelposten.
Heb het probleem kunnen vinden. De adapter dient enkel om draadloze verbindingen in de buurt te vinden, maar ik heb nog steeds een draadloze router nodig, en mijn modem heeft geen draadloze verbinding opties. Blijkbaar moet ik terug naar de winkel om een draadloze router te vragen. Hopen maar dat het dan lukt...