Tycho91
Legacy Member
Ik ben vandaag om mijn hardware geweest voor men VDSL2+ verbinding en nu moet ik die NTP doos (een TF2007) installeren.
Nu hebben wij momenteel (al vanaf het huis gebouwd is) al een LTP aansluiting.
Weet er iemand hoe ik die LTP best vervang door NTP? Of ben ik beter door de NTP achter de LTP te hangen?
Nu hebben wij momenteel (al vanaf het huis gebouwd is) al een LTP aansluiting.
Weet er iemand hoe ik die LTP best vervang door NTP? Of ben ik beter door de NTP achter de LTP te hangen?

