Dawg (oi22)
Legacy Member
Ik heb net digitale tv aangesloten op mijn Panasonic GT20 42" (Plasma)
het eerste dat ik opmerk: beelden gaan precies een klein beetje te snel? Ik weet niet of ik me dit inbeeld maar als ik op mensen hun bewegingen let gaan ze precies ietsje te snel (handen die bewegen, mensen die voorbijlopen)
Is dit normaal en is er een optie dit dit veroorzaakt? Voorlopig dacht ik aan "Intelligent Frame Creation". Het gaat precies trager als ik dit uitzet maar misschien is dit enkel een gedacht..
De optie zou wel voor een vloeiend beeld zorgen (te vloeiend?) dus zouden mijn games minder vloeiend draaien? Of telt dit enkel voor televisie (Ik merkte het namelijk pas op tijdens tv zien, terwijl ik gisteren heel de tijd gamede en niets opmerkte)
het eerste dat ik opmerk: beelden gaan precies een klein beetje te snel? Ik weet niet of ik me dit inbeeld maar als ik op mensen hun bewegingen let gaan ze precies ietsje te snel (handen die bewegen, mensen die voorbijlopen)
Is dit normaal en is er een optie dit dit veroorzaakt? Voorlopig dacht ik aan "Intelligent Frame Creation". Het gaat precies trager als ik dit uitzet maar misschien is dit enkel een gedacht..
De optie zou wel voor een vloeiend beeld zorgen (te vloeiend?) dus zouden mijn games minder vloeiend draaien? Of telt dit enkel voor televisie (Ik merkte het namelijk pas op tijdens tv zien, terwijl ik gisteren heel de tijd gamede en niets opmerkte)
