scorpioking
Legacy Member
Heb mij een router en netwerkkaard aangeschaft van Linksys( Wirless-G met Speedbooster voor de router en pci adapter is ook wireless-G alles aan 2,4 Ghz , 54 mbps)
Normaal heb ik een downloadsnelheid van om de bij 850 kb/sec en nu is dat tegen 400 kb/sec?
Zit in dezelfde kamer dus geen muren in de weg.
De verbinding staat soms op 54mb/sec of 18 mb/sec maar dat is niet erg dacht ik omdat je die snelheid toch nooit haalt.
Is dat downloaden dan normaal?
Normaal heb ik een downloadsnelheid van om de bij 850 kb/sec en nu is dat tegen 400 kb/sec?
Zit in dezelfde kamer dus geen muren in de weg.
De verbinding staat soms op 54mb/sec of 18 mb/sec maar dat is niet erg dacht ik omdat je die snelheid toch nooit haalt.
Is dat downloaden dan normaal?
?
moeten hebben is mij verteld, maar waar is die dan?
ad: ---> 