FreakyLeash
Legacy Member
Hey iedereen,
Heb van het begin al problemen met die stomme b-box 2. Ik geraak aan draadloos internet maar meestal na veel problemen en de problemen zijn het volgend:
1ste probleem 75% van de tijd begint het lampje op de router voor draadloos internet niet te knipperen. Dus er is geen wifi dan moet ik de router aan en uit zetten tot dit wel zo is. Al wacht ik een uur, er begint geen lampje te branden dus ik moet gewoon puur geluk hebben.
Dan komt het 2de probleem, soms als ik hem te veel aan en uit zit, met tussenpauzes van 5-30-60 minuten, reset hij zichzelf waardoor ik alles opnieuw kan instellen. Om alles te kunnen instellen heb ik wifi nodig, en dan beland ik weer bij probleem 1.
Het 3de probleem is ALS ik al op de router zelf geraak om het paswoord etc in te voeren van mijn provider en ik weet 100% zeker dat alles juist is dan wilt hij geen verbinding maken met internet zelf. :doh: Het DSL icoontje brand wel maar het @ icoontje niet ... zeer frustrerend.
Dus nu sukkel ik soms uren om op internet te geraken... Enigste oplossing die ik kan bedenken is een nieuwe b-box vragen, maar ik denk dat ze er sowieso moeilijk over gaan doen.
Heeft iemand een oplossing op één van de drie problemen?
Heb van het begin al problemen met die stomme b-box 2. Ik geraak aan draadloos internet maar meestal na veel problemen en de problemen zijn het volgend:
1ste probleem 75% van de tijd begint het lampje op de router voor draadloos internet niet te knipperen. Dus er is geen wifi dan moet ik de router aan en uit zetten tot dit wel zo is. Al wacht ik een uur, er begint geen lampje te branden dus ik moet gewoon puur geluk hebben.
Dan komt het 2de probleem, soms als ik hem te veel aan en uit zit, met tussenpauzes van 5-30-60 minuten, reset hij zichzelf waardoor ik alles opnieuw kan instellen. Om alles te kunnen instellen heb ik wifi nodig, en dan beland ik weer bij probleem 1.
Het 3de probleem is ALS ik al op de router zelf geraak om het paswoord etc in te voeren van mijn provider en ik weet 100% zeker dat alles juist is dan wilt hij geen verbinding maken met internet zelf. :doh: Het DSL icoontje brand wel maar het @ icoontje niet ... zeer frustrerend.
Dus nu sukkel ik soms uren om op internet te geraken... Enigste oplossing die ik kan bedenken is een nieuwe b-box vragen, maar ik denk dat ze er sowieso moeilijk over gaan doen.
Heeft iemand een oplossing op één van de drie problemen?