Archief - Audio-installatie vraag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpArkLeS

Legacy Member
Hey allemaal,

Mijn ouders zijn aan het verbouwen in de keuken (met andere woorden, alles is afgebroken en er wordt opnieuw opgebouwd.

Nu zouden ze graag hebben dat er speakers in het plafond ingewerkt zitten en deze dan worden aangesloten op een ontvanger die radio/cd en ipod kan afspelen.

Nu weet ik niet hoe ik dit moet opzoeken en welke systemen hier geschikt voor zijn.

Wie kan er mij helpen?

Indien je nog meer info nodig hebt vraag maar.

Alvast bedankt ;)

Skoebiedoe

Legacy Member
gewoon zoeken op inbouw luidsprekers plafondmontage......

Of ga eens langs bij de lokale Saturn of VanDenBorre.

SpArkLeS

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
gewoon zoeken op inbouw luidsprekers plafondmontage......

Of ga eens langs bij de lokale Saturn of VanDenBorre.

Hoe zit het dan met de receiver? Iemand tips?

Skoebiedoe

Legacy Member
recievers staan daar ook hoor en ook zulke dingen waar je een ipod op kunt aansluiten.

(alléé zijn niet echt recievers meer maar meer combi's reciever-cd speler)
Ga gewoon eens langs bij de saturn daar verkopen ze zeker inbouw speakers van het merk dynaudio (en die zijn zeker goed genoeg en ge hebt er zelfs die ge in de muur kunt inbouwen...)

http://www.audiovideo2day.eu/nl/article/9064/NAD-Viso-Three-review


Mischien handig dat je een budget vermeld want ik kan u eentje aanraden maar die kost toch wel tegen de € 8000 voor enkel maar de processor en dan daar nog een stevige versterker bij van € 11000 en dan zijn we vertrokken......

SpArkLeS

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
recievers staan daar ook hoor en ook zulke dingen waar je een ipod op kunt aansluiten.

(alléé zijn niet echt recievers meer maar meer combi's reciever-cd speler)
Ga gewoon eens langs bij de saturn daar verkopen ze zeker inbouw speakers van het merk dynaudio (en die zijn zeker goed genoeg en ge hebt er zelfs die ge in de muur kunt inbouwen...)

NAD Viso Three review


Mischien handig dat je een budget vermeld want ik kan u eentje aanraden maar die kost toch wel tegen de € 8000 voor enkel maar de processor en dan daar nog een stevige versterker bij van € 11000 en dan zijn we vertrokken......

Bedankt, nja budget, zal het eens vragen maar waarschijnlijk niet te hoog. Beste prijs/kwaliteit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan