1: ten vroegste mei 2005 zal die bij ons uit zijn
2: de naam weet nog niemand ( ik gok op x900 series)
3: hoogst waarschijnlijk komen er meer dan 1 van die serie ,want er zijn altijd mindere cores die ze toch willen verkopen.
4: annuleer uw x800xt pe maar niet want je zou nog heel lang kunnen wachten (tot volgende zomer in het geval ze deze keer geen lever problemen hebben).Ze zullen wel sneller zijn. Gddr4 is aan boord (verbeterde vertie van gddr3) ,een 512bit bus zullen ze ook hoogst waarschijnlijk hebben, deze keer zal er ook p.s 3.0(mss noemen ze het wel 3.1 ofzo omdat het een verbeterde vertie van de 3.0 is) ondersteund zijn (sli ook waarschinlijk), mss gaan ze deze keer ook overstappen naar een ontwerp met 2 gpu's op 1graka. Dusja sneller en beter zal het zeker zijn ,maar voorlopig is het nog toekomst muziek. ( het kan zijn dat er nog 1st een stussen kaart komt met de nieuwe samsung ddr3 chips ,maar dat staat ok nog niet vast)