Mag ik toch even zeggen da mijn post tenminste over de 9200 ging, er zijn hier 6 (zes) verschillende mensen die iets gepost hebben dat NIKS te maken had met de post maar als enkel doel hadden andere mensen hun post af te kraken. Als ik dan te horen krijg dat ik niet nadenk als ik post en dat ik de beginmessage niet goed lees, mja
Iedereen zijn gedacht he, tis nu eenmaal een forum niewaar. Ik post wat ik wil zolang het binnen de forumregels zijn. Zolang ik de mensen nie begin af te kraken zie ik er ook geen kwaad in.
En liefst nie teveel meer afkomen da ik over graka's praat ivm me games of zagen da nie iedereen alleen maar aan games etc denkt (wat zeker waar is) want als u goed kijkt zie je bovenaan je scherm: Adress
https://www.beyondgaming.be/forums (mind the GAMES in GAMES.telenet, let ook even op de sfeer van deze site, het gaat vrijwel volledig over GAMES). :ironic: