Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Seek&Destroy zei:Ik zal indien mogelijk een 4000+ steken van AMD, RAM 1024 DDR2, nieuwe videokaart
kakker, das een slechte koop... :ironic: das een wannebe 6800GTmayhem1985 zei:
Seek&Destroy zei:als ik nu es moest een nvidia steken (een van de drie 6800) en daar nog zo'n GPU bijsteken. Zou dit niet beter zijn? En wat met de prijs dan?
Seek&Destroy zei:ik speel dus hoofdzakelijk de steam (bijna alle games) en vrienden van mij zeggen dat ge dan beter voor ati zou gaan maar aangezien mijn vader en ik altijd al NVIDIA gehad hebben en nog nooit problemen gehad hebben daarmee zou ik liever een NVIDIA hebben (betere drivers ook).
Maar ja i know ik ging voor ATI gaan maar tis omda we nog nooit problemen gehad hebben en NVIDIA goed vinden.
Wa denkte gulle?
Gothrek zei:no offense, maar dat vind ik dus dikken bullshit
gehecht raken aan merk, sjeezes neem gewoon wat het best is voor de moment of wat het beste past bij jouw voor de moment

de beste is de ultraSeek&Destroy zei:welkeen is dan het beste - de ultra, de GT of de gewone 6800