Digitalins@ne
Legacy Member
Ik ben van plan de (sapphire) ATI X800XT te kopen, om zo mijn systeem nog een tweetal jaar de nodige boost te geven, zonder voorlopig over te schakelen naar BTX of PCI express. Maar heeft iemand een idee hoe lang ze die kaart nog in AGP zullen maken en of de prijs ervan nog zal dalen.
Alles draait hier nog uitstekend maar met de komst van Battlefield 2 wil ik voorbereid zijn.
Dank alvast.
Alles draait hier nog uitstekend maar met de komst van Battlefield 2 wil ik voorbereid zijn.
Dank alvast.