sh1b
Legacy Member
yow, ik heb dus een ATI radeon 9600 pro...
Ik speel CoD, en wil natuurlijk zo hoog mogelijke fps. Toen ik keek welke driver ik had zag ik: Catalyst 3.6... dus heb ik nieuwe driver gedownload, namelijk 4.8. maar toen merkte ik na een tijdje spelen dat men pc gewoon uitviel, het lichtje onderaan brand nog maar men scherm enzo valt gewoon uit. meestal moet ik dan rebooten. plots was men voeding kapot, ik weet niet of het er mee te maken heeft.. denk et niet maja. nu heb ik mijn pc terug, en heb andere driver geinstalleerd, namelijk 4.10. ik had al gehoord dat deze driver suckt maar wou toch maar even proberen. en...men cod liep vast, niet de pc deze keer. dusja ik downloade weer andere driver, namelijk 4.9. ik had juist cod:UO gekocht dus ik begin het te spelen... na een uur: pc valt uit, zelfde probleem..... met 4.8 en 4.9 heb ik dus dezelfde problemen in CoD en CoD:UO
aan wat kan dit liggen?

Ik speel CoD, en wil natuurlijk zo hoog mogelijke fps. Toen ik keek welke driver ik had zag ik: Catalyst 3.6... dus heb ik nieuwe driver gedownload, namelijk 4.8. maar toen merkte ik na een tijdje spelen dat men pc gewoon uitviel, het lichtje onderaan brand nog maar men scherm enzo valt gewoon uit. meestal moet ik dan rebooten. plots was men voeding kapot, ik weet niet of het er mee te maken heeft.. denk et niet maja. nu heb ik mijn pc terug, en heb andere driver geinstalleerd, namelijk 4.10. ik had al gehoord dat deze driver suckt maar wou toch maar even proberen. en...men cod liep vast, niet de pc deze keer. dusja ik downloade weer andere driver, namelijk 4.9. ik had juist cod:UO gekocht dus ik begin het te spelen... na een uur: pc valt uit, zelfde probleem..... met 4.8 en 4.9 heb ik dus dezelfde problemen in CoD en CoD:UO
aan wat kan dit liggen?



nu nog es testen of ik die error niemer krijg