Archief - ATI 6990 rode strepen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kandalftje

Legacy Member
Hey,

Ik zit dus met een Ati sapphire 6990 en in het begin ging alles goe nu paar dagen geleden heb ik me mobo veranderd naar een asus Maximus IV Extreme en werk met eyefinity alles werkte goed tot paar dagen nu krijg ik soms op 1 scherm rode strepen en valt die soms uit heb al vanalles geprobeerd scherm getest, drivers opnieuw geinstalleerd oudere erop gezet, kaart eruit en terug in. het scherm is aangesloten op een displayport en een andere van me scherm ook en die geeft het niet, rare is als ik hem dan op de poort steek van het scherm dat niet doet komt het er ook op dus dit is echt wel raars. Heb al alle forums en zitten googlen enzo en vind vanalles en ook ervan alles getest maar niks helpt.
Mss iemand van jullie een gedacht van wat het kan zijn ?

Mvg
Kandalftje

Xivit

Legacy Member
mdgf zei:
Probleem met scherm of kabel dan hé, lijkt me nogal duidelijk.

Grappige is dat er al ander scherm is gebruikt geweest, en andere kabeltjes ;) en soms doet ie het en soms dan nie... dus zo duidelijk is het dan niet e :)

Trolle

Legacy Member
is het altijd op hetzelfde scherm, en heb je het als je maar 1 scherm gebruikt?
anders zou ik zeggen gpu te warm of geheugen van de gpu fubar

Kandalftje

Legacy Member
Sorry zal mss verkeerd geformuleerd hebben ik bedoelde dus als ik dan het scherm dat wel deftig werkt uit zen poort trek van me vga en het scherm waar hij op doet erin steek doet hij het ook.
Nu gaje zeggen dan is het je scherm maar dat is het ook niet want als ik dan bv me dat scherm dat het doet op me dvi port steek werk hij wel deftig maar dan gaat dat anders scherm dat via die MINI displayport werkt weer flippen.
Ik heb net nu iets getest ik heb een een andere dvi naar MINI displayport kabel genomen en ga nu zien of dit helpt voor moment flipt hij niet dus hoop op zegen was het dat kabeltje maar.

Musk

Legacy Member
Je schrijfwijze is enorm moeilijk te volgen. Probeer even wat leestekens ertussen te zetten. Er zijn veel mensen die je post gewoon niet gaan lezen hierdoor.

Aap

Legacy Member
Musk zei:
Je schrijfwijze is enorm moeilijk te volgen. Probeer even wat leestekens ertussen te zetten. Er zijn veel mensen die je post gewoon niet gaan lezen hierdoor.

Totaal mee akkoord.

mdgf

Legacy Member
Ik wou het niet zeggen, merci musk :p, beschrijf het eens met scherm 1 = kapot scherm, scherm 2 = goed scherm en poort 1 is oorspronkelijke poort van scherm 1, zelfde voor poort 2.

Dan vooral nog wat normalere zinsconstructies gebruiken :).

flyingdutchman

Legacy Member
Ik snap er echt helemaal niks van. Typ het eens netjes en deftig uit.

vnzz

Legacy Member
heb het ook net 4keer gelezen op het gemak maar ik ben er nog steeds niet uitgeraakt -_-'

The Monopoly Guy

Legacy Member
Misschien zit er een voedingskabeltje niet goed aangesloten op je graka?

mdgf

Legacy Member
Ons commentaar is nuttig daar er mss mensen zijn hier die een oplossing weten, maar de post simpelweg niet gelezen hebben...
Het is inderdaad niet nodig van dat 7 posts op een rij te herhalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan