Kandalftje
Legacy Member
Hey,
Ik zit dus met een Ati sapphire 6990 en in het begin ging alles goe nu paar dagen geleden heb ik me mobo veranderd naar een asus Maximus IV Extreme en werk met eyefinity alles werkte goed tot paar dagen nu krijg ik soms op 1 scherm rode strepen en valt die soms uit heb al vanalles geprobeerd scherm getest, drivers opnieuw geinstalleerd oudere erop gezet, kaart eruit en terug in. het scherm is aangesloten op een displayport en een andere van me scherm ook en die geeft het niet, rare is als ik hem dan op de poort steek van het scherm dat niet doet komt het er ook op dus dit is echt wel raars. Heb al alle forums en zitten googlen enzo en vind vanalles en ook ervan alles getest maar niks helpt.
Mss iemand van jullie een gedacht van wat het kan zijn ?
Mvg
Kandalftje
Ik zit dus met een Ati sapphire 6990 en in het begin ging alles goe nu paar dagen geleden heb ik me mobo veranderd naar een asus Maximus IV Extreme en werk met eyefinity alles werkte goed tot paar dagen nu krijg ik soms op 1 scherm rode strepen en valt die soms uit heb al vanalles geprobeerd scherm getest, drivers opnieuw geinstalleerd oudere erop gezet, kaart eruit en terug in. het scherm is aangesloten op een displayport en een andere van me scherm ook en die geeft het niet, rare is als ik hem dan op de poort steek van het scherm dat niet doet komt het er ook op dus dit is echt wel raars. Heb al alle forums en zitten googlen enzo en vind vanalles en ook ervan alles getest maar niks helpt.
Mss iemand van jullie een gedacht van wat het kan zijn ?
Mvg
Kandalftje
en soms doet ie het en soms dan nie... dus zo duidelijk is het dan niet e 
, beschrijf het eens met scherm 1 = kapot scherm, scherm 2 = goed scherm en poort 1 is oorspronkelijke poort van scherm 1, zelfde voor poort 2.