Archief - asus EEE pad transformer of ipad 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_agent

Legacy Member
beste,

Ik ben het internet afgegaan voor een nieuwe tablet.
ik ben zelf android gebruiker maar er staan veel positieve reviews ivm ipad 2 en asus eee pad.
een eee pad heb je rond de 400 euro en een ipad 2 rond de 480.
zijn er mensen met persoonlijke ervaringen die mij meer duidelijkheid kunnen geven ivm met mijn keuze?

Valkyrion

Legacy Member
Persoonlijk geen ervaring, maar met dat budget kijk je misschien ook even beter naar de Acer Iconia A500.

Monkey4aday

Legacy Member
heb ook een maand geleden een soortgelijk topic opgericht
Als je veel apps wil, een appel op de achterkant en geen gebreken wilt ben je het best met een ipad 2 32Gb
Heb uiteindlijk een asus eee pad transformer gekocht met keyboard en de 32Gb versie omdat je zeer makkelijk usb sticks kan aansluiten, sd kaarten en android een zeer 'open' os is
in de android market staan bv youtube downloaders die in de appstore van de ipad nooit zouden toegelaten worden
als je dan nog zou twijfelen tussen andere android tablets dan is de eee pad de beste qua specs

Groeten

Bernd

The_agent

Legacy Member
yah ik denk ook dat ik voor de eee pad ga gaan ipad is me te gesloten heb een galaxy S 2 ben android teveel gewend de appel neemt me teveel vrijheid af
tnx

UnD3RD0G

Legacy Member
IK heb mij 1 maand geleden een tablet aangeschaft, ik ben iemand die zijn huiswerk goed doet voor ik een aankoop doet, en ik heb mij de Asus Transformer 16gb aangeschaft, op termijn koop ik mij het azerty toetsenbord/docking er ook bij.

Hij is 1OO euro goedkoper, kan alles wat een IPAD kan en meer, is opensource based en de market breidt elke dag nog uit. Het werkt superhandig, batterij gaat mits juiste settings enorm goed mee, ...

ik ben media designer, en ga vaak naar klanten, presentaties en drafts tonen met dergelijk toestel slaagt aan, en preenteert ook goed.

het is gewoon momenteel in mijn ogen nog steeds the best way to go wat betreft tablet. ( uiteraard mijn mening - en mocht ik vandaag opnieuw eentje moeten kopen, koop ik hem zonder twijfel opnieuw )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan