Hiroi
Legacy Member
ik heb een monitor (1650*1050) en een lcd 51' 1080p die hangen samen aan een EAH6970, ik heb de laatste drivers van mijn kaart die van 15/6. Wanneer ik een film laat afspelen of een video dan krijg ik gelijk vertragingen op mijn scherm ook soms strepen en soms zelf heel het scherm dat verkleurd. Op mijn monitor van 1650/1050 heb ik niks van problemen. Heeft iemand dit al gehad?
Ik had vroeger de gtx285 in combinatie met i7 920 processor deze heeft dat al die jaren perfect gedaan aangezien deze kaart toch beter zou moeten zijn verwacht ik ook dat dit geen probleem mag zijn. Ik heb nu 2*2 gb dual channel vroger had ik 3* 2 gb tripple channel. Ik heb al zitten denken dat ik te wining geheugen zou kunnen hebben?
Ik had vroeger de gtx285 in combinatie met i7 920 processor deze heeft dat al die jaren perfect gedaan aangezien deze kaart toch beter zou moeten zijn verwacht ik ook dat dit geen probleem mag zijn. Ik heb nu 2*2 gb dual channel vroger had ik 3* 2 gb tripple channel. Ik heb al zitten denken dat ik te wining geheugen zou kunnen hebben?