fred_3202
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een kleine vraag ivm dit moederbord
Hoe kunt ge eigenlijk zijn welke revisie ge hebt. Ik heb namelijk op andere threads al gezien dat de rev1.xx ziet schiterend zou zin wat betreft het overclocken. Daar zou namelijk geen AGP/PCI lock op zitten.
Ik heb ook zo'n moederbord maar ik kan nergens vinden welke revisie het is. Ben de doos kwijt.
Wat ik wel weet is dat er in de bios onder configure system freq./Vol ook een onderdeel staat van de frequentie van AGP en PCI. Ik vond dit raar omdat er in de handleiding nergens iets instaat daarover. Momenteel staat deze instelling op auto.
Kan iemand me nu zeggen of ik al dan niet een rev2 heb??
Alvast Bedankt
Ik heb een kleine vraag ivm dit moederbord
Hoe kunt ge eigenlijk zijn welke revisie ge hebt. Ik heb namelijk op andere threads al gezien dat de rev1.xx ziet schiterend zou zin wat betreft het overclocken. Daar zou namelijk geen AGP/PCI lock op zitten.
Ik heb ook zo'n moederbord maar ik kan nergens vinden welke revisie het is. Ben de doos kwijt.
Wat ik wel weet is dat er in de bios onder configure system freq./Vol ook een onderdeel staat van de frequentie van AGP en PCI. Ik vond dit raar omdat er in de handleiding nergens iets instaat daarover. Momenteel staat deze instelling op auto.
Kan iemand me nu zeggen of ik al dan niet een rev2 heb??
Alvast Bedankt
)