Archief - Antenne op MSI K8N Neo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Kheb en MSI K8N Neo Platinum mobo gekocht,en daar zit zo'n PCI kaartje bij waarda ge een meegeleverde antenne kunt op aansluiten.

Waarvoor dient da?

guRuh

Legacy Member
wifi, voor beter signaaal e

wireless lan dus ja :crazy:

btw: in u mobo boekje staat een schat aan info, lezen moet ge doen ;)

Blue-Bora

Legacy Member
Eum...maar dan moet ik toch nog iets van hardware kopen he?

Want van welk toestel gaat die zen signaal ontvangen?

COOLKILLer

Legacy Member
ja dan hebt ge ne draadloze router nodig...
maar als ge toch al kabels hebt liggen zou ik da nie gebruiken.

Wover

Legacy Member
of ge kunt gaan wardriven op het dichtsbijzijnde industrieterein :D


Maar da's illegaal zeker :unsure:

vinteg

Legacy Member
Woverke zei:
of ge kunt gaan wardriven op het dichtsbijzijnde industrieterein :D


Maar da's illegaal zeker :unsure:
wel das nen strijd die blijft bestaan, de meeste zeggen dat het aan de eigenaars liegt van fabrieken die te lui zijn te investeren in deftige beveiliging of betere routers die het wardriven kunnen weerstaan. dus den ene zegt da de eigenaars moete zorgen voor deftige beveiliging de anderre zegt dat het aan de fabricanten van de routers ligt ofzo, dusja. ik weet zelfs niet of er al een wet opstaat die dat verbiedt. zou maar zot zijn want de politie kan da toch nooit te weten komen, en de kosten van hun internet blijft hetzelfde aangezien ge per maand betaalt dus zo erg is nu ook weer niet

Xeon_1

Legacy Member
ge hebt geen draadloze router nodig
zit software bij om via die antene acess point te vormen waar ge met u laptop of iet anders op kunt verbinen

guRuh

Legacy Member
vinteg zei:
wel das nen strijd die blijft bestaan, de meeste zeggen dat het aan de eigenaars liegt van fabrieken die te lui zijn te investeren in deftige beveiliging of betere routers die het wardriven kunnen weerstaan. dus den ene zegt da de eigenaars moete zorgen voor deftige beveiliging de anderre zegt dat het aan de fabricanten van de routers ligt ofzo, dusja. ik weet zelfs niet of er al een wet opstaat die dat verbiedt. zou maar zot zijn want de politie kan da toch nooit te weten komen, en de kosten van hun internet blijft hetzelfde aangezien ge per maand betaalt dus zo erg is nu ook weer niet


bij de buren opt netwerk is ook wel fun, vooral net senden :D
en uiteraard: warez da download ge bij nde buren e :p

Xeon?

Legacy Member
Xeon_1 zei:
ge hebt geen draadloze router nodig
zit software bij om via die antene acess point te vormen waar ge met u laptop of iet anders op kunt verbinen


ban tze noob ! nickstealer :<

dit geheel offtopic zijnde.

guRuh

Legacy Member
Registered: 22/01/04
Registered: 27/09/04

ge hebt zopas u eigen doodvonnis getekend

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Xeon?

Legacy Member
guRuh zei:
Registered: 22/01/04
Registered: 27/09/04

ge hebt zopas u eigen doodvonnis getekend

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:


topic bovenhalen, deze nick is door mij bezet sinds 2,5 jaar jongeman.
ik was gewoon zo dom om indertijd hier mij te reggen met men alternate... (kSeon? hoe je het uit spreekt dus.) dus... ik heb niet mijn eigen doodvonnis getekend, k dank u wel.

guRuh

Legacy Member
Xeon? zei:
topic bovenhalen, deze nick is door mij bezet sinds 2,5 jaar jongeman.
ik was gewoon zo dom om indertijd hier mij te reggen met men alternate... (kSeon? hoe je het uit spreekt dus.) dus... ik heb niet mijn eigen doodvonnis getekend, k dank u wel.

ge moogt zeggen wat ge wilt, ma tis toch té grappig ze :rofl: :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan