saschah
Legacy Member
hey iedereen.
Ik heb vandaag een antenne AN-Delice gekocht voor mijn oude tv. Ik wou een antenne zodat ik in mijn "kot" waar ik met vrienden vaak zit ook tv kan kijken. Nu is mijn vraag hoe krijg ik dat ding aangesloten. er zit een coax kabel bij, Wat ik doe is. ik steek de antenne in het stopcontact (de adapter van de antenne toch) en sluit de antenne dan met de coax kabel aan an mijn tv. Maar ik krijg dus niets aan. Ik heb geen afstands bediening van de tv dus kan ook niet in de menus gaan kijken. Kan iemand mij helpen met hoe ik deze moet aansluiten?
Ik heb vandaag een antenne AN-Delice gekocht voor mijn oude tv. Ik wou een antenne zodat ik in mijn "kot" waar ik met vrienden vaak zit ook tv kan kijken. Nu is mijn vraag hoe krijg ik dat ding aangesloten. er zit een coax kabel bij, Wat ik doe is. ik steek de antenne in het stopcontact (de adapter van de antenne toch) en sluit de antenne dan met de coax kabel aan an mijn tv. Maar ik krijg dus niets aan. Ik heb geen afstands bediening van de tv dus kan ook niet in de menus gaan kijken. Kan iemand mij helpen met hoe ik deze moet aansluiten?
