Ni ver...

Zijn zoiezo al heethoofden... dus echt superver gaat ge daar ni mee geraken veronderstel ik... Als ge geluk hebt een 100Mhz bij ofzo... of misschien ietske meer... maar ge gaat da al goe moeten koelen zo'n ding...
Ge kunt misschien kjiken voor een andere cpu in da moederbordje te steken.. tis een KT600 chipset... dus upgrade mogelijkheden zjin er genoeg..
Ookal is het maar bv. nen Duron 1600... (die wel lekker overclocken over het algemeen

) kunt ge die in de meeste gevallen wel tot 2200 Mhz brengen... ok het cache gedeelte ontbreekt dan wel... maar nu hebt ge ook maar nen Duron eh.. alleen gaat ge dan wel ffkes 1000 mhz sneller zitten. Met een beetje geluk kunt ge zelfs de cache enablen op de Duron zodat het een volwaardige XP wordt.
Heb er zelf twee gehad, eentje deed zonder problemen 2400 Mhz maar zonder de extra cache (was niet te unlocken)... de andere draaide aan 2000 Mhz maar met de cache unlocked (= XP2400+)... en dat voor een superbudget cputje
