Archief - AMD Catalyst 11.1a Hotfix x32 x64

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lagniau

Legacy Member
Hoi, er is een hotfix uit voor de 6800 & 6900 kaarten van ati/amd..
nu er staat bij :

AMD Radeon HD 6900 and AMD Radeon HD 6800 Series:

* 3DMark Vantage improves ~7%
* 3DMark06 improves ~3%
* Call of Duty Black Ops improves ~20% at 4xMSAA and up to 35% at 8xMSAA
* Riddick Assault on Dark Athena SSAO performance improves ~20%
* Unigine Heaven OpenGL performance improves ~10% at moderate, 30% at normal and 100% at extreme tessellation levels

Weet iemand of dit effectief zo is ? of zouden ze bluffen ..

eerder is er hier al een beta versie van geweest..

Greetz

Céderieck

Legacy Member
Lagniau zei:
Hoi, er is een hotfix uit voor de 6800 & 6900 kaarten van ati/amd..
nu er staat bij :

AMD Radeon HD 6900 and AMD Radeon HD 6800 Series:

* 3DMark Vantage improves ~7%
* 3DMark06 improves ~3%
* Call of Duty Black Ops improves ~20% at 4xMSAA and up to 35% at 8xMSAA
* Riddick Assault on Dark Athena SSAO performance improves ~20%
* Unigine Heaven OpenGL performance improves ~10% at moderate, 30% at normal and 100% at extreme tessellation levels

Weet iemand of dit effectief zo is ? of zouden ze bluffen ..

eerder is er hier al een beta versie van geweest..

Greetz


ik heb de hd 6970 en ik zit met black ops wel een verbetering en ook in 3d mark 11 heb 600 punten meer met deze driver dus er is wel een verbetering maar als de cijfer echt kloppen weet ik niet maar ze zijn op de goede weg dus (:

flyingdutchman

Legacy Member
Het zijn fantastische drivers, wat boeit het dan of je wel of geen verbetering hebt? Zolang het maar niet achteruit gaat, right?>

Lagniau

Legacy Member
Céderieck zei:
ik heb de hd 6970 en ik zit met black ops wel een verbetering en ook in 3d mark 11 heb 600 punten meer met deze driver dus er is wel een verbetering maar als de cijfer echt kloppen weet ik niet maar ze zijn op de goede weg dus (:

Net even getest, ik heb iets of wat verschil ..
Ik begrijp het maar niet.. op black ops .. 50fps hebben & lag? :s met oude grafische kaart loste ik dat met "maxim pre-rendered frames" maar dat heb je duidelijk niet met ATI cp.. Ach, wachten op patch zeker?.. grtz

V1nce

Legacy Member
Black ops zit vol bugs en enorm slecht gecodeerd , enorm veel mensen hebber er probleme bij.
Cod is alleen mar achteruitgegaan na MW.

Lagniau

Legacy Member
V1nce zei:
Black ops zit vol bugs en enorm slecht gecodeerd , enorm veel mensen hebber er probleme bij.
Cod is alleen mar achteruitgegaan na MW.

Weet ik, mja zouden ze nog een patch aan het maken zijn voor een 'toch zo volledig mogelijke' oplossing.. want das dus wel 50euro hè manne .. :(
met 2, WaW, 4, MW2 had ik NIETS van problemen .. en dat met een 9600GT ..

Hmm.. onafgewerkte producten.. een schande ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan