Sondey10mg
Legacy Member
Hallo,
Ik heb mijn processor van 3300Mhz naar 3465Mhz geoverclockt. Nu moest ik daarvoor mijn Dram freq, Ht link speed en NB freq een trapje lager zetten. (Ref clock van 200Mhz naar 210Mhz)
Nu is mijn vraag: Is het dit waard? Ik ken er nog niet veel van en ik vraag me dus af of die 5% extra klok nu zwaarder opweegt tegenover de verlaging van die 3 dingen.
Alvast bedankt
ps: ik ben nu maar aan het testen, met stock cooler. Dus momenteel ga ik nog niet veel hoger klokken.
Ik heb mijn processor van 3300Mhz naar 3465Mhz geoverclockt. Nu moest ik daarvoor mijn Dram freq, Ht link speed en NB freq een trapje lager zetten. (Ref clock van 200Mhz naar 210Mhz)
Nu is mijn vraag: Is het dit waard? Ik ken er nog niet veel van en ik vraag me dus af of die 5% extra klok nu zwaarder opweegt tegenover de verlaging van die 3 dingen.
Alvast bedankt
ps: ik ben nu maar aan het testen, met stock cooler. Dus momenteel ga ik nog niet veel hoger klokken.