promaxius
Legacy Member
Voor mijn vraag even geschiedenis...
Eerst had ik een intel 3,0 Ghz met een radeon 9600pro erop en 512 mb ram infinion pc3200. Daarmee behaalde ik 9900 marks in 3Dmark2001SE Deze was wel overgeclockt tot een 3,4 Ghz stabiel.
Later kocht ik mij een 3,2 Ghz met het zelfde systeem, en behaalde 11200 Marks. Toen ik mijn 9600pro vervangde door een x800IceQ II 256 mb ram haalde ik opeens 18900 Marks.
Nu heb ik me laten overhalen om een amd te kopen, omdat deze naar het schijnt veeeel beter is om op te gamen. Ik kocht me een s939 amd 3500+ 64bit samen met het overgeile moederbord ABIT NGURU av8-3rd eye.
Na alle drivers succesvol te hebben geinstalleerd draaide ik 3Dmark opnieuw, maar tot mijn grote verbazing haalde ik daarmee maar 15600 Marks !
Heeft iemand hiervoor een verklaring ?
Wat doe ik mis ???
Zou mijn geheugen een bottleneck zijn voor mijn nieuw systeem ?
Eerst had ik een intel 3,0 Ghz met een radeon 9600pro erop en 512 mb ram infinion pc3200. Daarmee behaalde ik 9900 marks in 3Dmark2001SE Deze was wel overgeclockt tot een 3,4 Ghz stabiel.
Later kocht ik mij een 3,2 Ghz met het zelfde systeem, en behaalde 11200 Marks. Toen ik mijn 9600pro vervangde door een x800IceQ II 256 mb ram haalde ik opeens 18900 Marks.
Nu heb ik me laten overhalen om een amd te kopen, omdat deze naar het schijnt veeeel beter is om op te gamen. Ik kocht me een s939 amd 3500+ 64bit samen met het overgeile moederbord ABIT NGURU av8-3rd eye.
Na alle drivers succesvol te hebben geinstalleerd draaide ik 3Dmark opnieuw, maar tot mijn grote verbazing haalde ik daarmee maar 15600 Marks !
Heeft iemand hiervoor een verklaring ?
Wat doe ik mis ???
Zou mijn geheugen een bottleneck zijn voor mijn nieuw systeem ?
lol
) size " bedoelt da ge kunt instelle in uw bios


