m1dnight
Legacy Member
ik heb dus dit van cpu enz:
http://users.skynet.be/midnight/pc.JPG
ik wou menne cpu toch wel wa willen oc'en, maar die is gelocked van multiplier, ik ben noob in OC'en, dus ik weet dak et alleen kan doen via fsb, hoe hoog kan ik gaan?
-ik heb deze cpu cooling:
http://www.thermaltake.com/coolers/volcano/rs/a1745.htm
-een klein heatsinkje met een fan derop op men chipset
-een 120*120 fan vooraan in case, 2 80*80 fans aan de zijkant vanonder, en vanboven een zuigende fan van men voeding.
ik heb zo een klote bios ook wel moek zegge :X
thnx...
*edit* ik heb search gedaan voor het geval ik onder mn voeten krijg
*/edit*
http://users.skynet.be/midnight/pc.JPG
ik wou menne cpu toch wel wa willen oc'en, maar die is gelocked van multiplier, ik ben noob in OC'en, dus ik weet dak et alleen kan doen via fsb, hoe hoog kan ik gaan?
-ik heb deze cpu cooling:
http://www.thermaltake.com/coolers/volcano/rs/a1745.htm
-een klein heatsinkje met een fan derop op men chipset
-een 120*120 fan vooraan in case, 2 80*80 fans aan de zijkant vanonder, en vanboven een zuigende fan van men voeding.
ik heb zo een klote bios ook wel moek zegge :X
thnx...
*edit* ik heb search gedaan voor het geval ik onder mn voeten krijg
*/edit*
ad:
mijne had 1.85 nodig voor 2300mhz dus 11.5*200