Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stonecold_ zei:@apa merci voor de info
maar i.v.m. de kaart mss beter de radeon 700?
)
)Ghastly zei:Ik heb ook een Medion (=Aldi) pc en ben er redelijk content van!
Draait soepeltjes, geen problemen met laatste nieuw games (doom3, hl2, nfsu2), schoon schermpke der nog bij!
Maar als ik den bak voor de eerste keer opendeed heb ik mij toch ook wel verschoten zenne!!![]()
Daar is dus NIKS van plaats meer in...
- dacht er een HDD te leechen -> geen plaats meer![]()
- mijn HDD eruit gehaald (vinger open tegen graka en serieus moeten wringen aan de kabels) -> andere HDD past niet op de kabel (![]()
)
- dacht via SATA te doen -> geen aansluiting
wel goei koeling (trechter op fan van processor) en bijna geen lawaai!
Al bij al goeie pc, maar ge stelt u zelf beter ene samen!
(ga ik ook volgende keer doen!!)
