tankjoe
't is voor de bodemplaat voor een dry ice container maar ik ben aan't twijfelen hoe ik het ga doen.
een smallere plaat (6 op 6) en met plexi hold down plates werken. grootste nadeel is dan dat ik de buis ook nie breder als 6 cm doorsnede kan maken en dan moet ze al redelijk hoog zijn als ik niet te veel wil bijvullen, en minder oppervlakte dicht bij de core dus mindere koekapaciteit.
of een bredere plaat met schroefdraad in voor de verschillende sockets.
probleem hierbij is dat de plaat breed genoeg moet zijn voor alle socket mounting holes maar smal genoeg voor om nergens in de weg te zitten (vooral caps dan).
'k zal wel zien, wss zal het toch ne gewone worden met 6cm zijdes.