wolfway
Legacy Member
io iedereen 
ik wil me binnenkort een dvd-brander aanschaffen, maar ik heb hier namelijk nog geen ervaring mee, en ken er dus bijgevolg niks van
mijn budget ligt eenmaal niet zo hoog, laten we zeggen een 100 euro maximum (liefst wat lager als het kan)
iemand had me gezegd dat de Pioneer DVR-A07XLA een vrij goede was, ook voor zijn prijs. deze gaat tot 8x. bestaan er tegenwoordig al 16x?
welke dvd-branders zijn volgens jullie van goede kwaliteit?
en dan nog een vraagje, wat is het verschil tussen dvd + r en dvd - r? welk is het beste van kwaliteit,...?
alvast bedankt
greetings wolfway

ik wil me binnenkort een dvd-brander aanschaffen, maar ik heb hier namelijk nog geen ervaring mee, en ken er dus bijgevolg niks van
mijn budget ligt eenmaal niet zo hoog, laten we zeggen een 100 euro maximum (liefst wat lager als het kan)
iemand had me gezegd dat de Pioneer DVR-A07XLA een vrij goede was, ook voor zijn prijs. deze gaat tot 8x. bestaan er tegenwoordig al 16x?
welke dvd-branders zijn volgens jullie van goede kwaliteit?
en dan nog een vraagje, wat is het verschil tussen dvd + r en dvd - r? welk is het beste van kwaliteit,...?
alvast bedankt

greetings wolfway