Pretorian
Legacy Member
Hey iedereen!
Ben bij een vriend van me een draadloos netwerk aan het instaleren! Hij heeft adsl. Nu heb ik dus een draadloze router en 2 draadloze pci kaartjes gekocht en geinstalleerd! Nu heeft hij een adsl modemrouter waarlangs adsl binnenkomt! Deze modemrouter heeft 1 uitgang en van hieruit trek ik een crossed cable naar de wireless router! Vraag 1: Moet ik in deze wireless router de adsl gegevens ingeven? zoals login en username of in de modemrouter?
Vraag 2: Maar als ik nu bij internet explorer naar 192.168.0.1 surf om de wireless router te configen krijg ik een pagina waarop staat unauthorized! En ben vrijwel zeker van dat er ergens één of ander prgrm ervoor zorgt dat ik niet binnengeraak.
Iemand enig idee?
Pretorian
Ben bij een vriend van me een draadloos netwerk aan het instaleren! Hij heeft adsl. Nu heb ik dus een draadloze router en 2 draadloze pci kaartjes gekocht en geinstalleerd! Nu heeft hij een adsl modemrouter waarlangs adsl binnenkomt! Deze modemrouter heeft 1 uitgang en van hieruit trek ik een crossed cable naar de wireless router! Vraag 1: Moet ik in deze wireless router de adsl gegevens ingeven? zoals login en username of in de modemrouter?
Vraag 2: Maar als ik nu bij internet explorer naar 192.168.0.1 surf om de wireless router te configen krijg ik een pagina waarop staat unauthorized! En ben vrijwel zeker van dat er ergens één of ander prgrm ervoor zorgt dat ik niet binnengeraak.
Iemand enig idee?
Pretorian
