Schopenbauer
Legacy Member
Hey,
Sinds ik eergisteren windows 7 heb proberen te installeren op mijn acer 5920G krijg ik enkel nog maar een zwart scherm bij het rebooten. De laptop start op, ik hoor zelfs het windows geluidje, maar ik krijg geen beeld. Ik heb al een externe monitor geprobeerd en via een HDMI kabel maar niks... Ook RAM latjes verplaatsen enzo heb ik al geprobeerd. Het is dus echt pikzwart, je krijgt niets te zien. Als ik mijn graka eruit neem krijg ik een wit licht te zien over het gehele scherm. Kan iemand mij helpen aub?
Sinds ik eergisteren windows 7 heb proberen te installeren op mijn acer 5920G krijg ik enkel nog maar een zwart scherm bij het rebooten. De laptop start op, ik hoor zelfs het windows geluidje, maar ik krijg geen beeld. Ik heb al een externe monitor geprobeerd en via een HDMI kabel maar niks... Ook RAM latjes verplaatsen enzo heb ik al geprobeerd. Het is dus echt pikzwart, je krijgt niets te zien. Als ik mijn graka eruit neem krijg ik een wit licht te zien over het gehele scherm. Kan iemand mij helpen aub?