Archief - aankoopprijzen ram geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

miky_way_

Legacy Member
kan er iemand mij zeggen wat de aankoopprijzen zijn voor ram geheugen heb ditzelf nog nooit gekocht en ik heb maar 256 ram geheugen ik wou er toch een dikke 1GB van maken greetz :bow:

de fitnessbonk

Legacy Member
CORSAIR DDR 512MB 400Mhz PC3200 ValueSelect 96€ bij tones.

Wel, maal 2 doen hé voor 1gb ram. Uw latje 256 doe je er best uit.


Voor de zekerheid, post je specs eens, vooral je moederbord dan.

Je kan ook sd-ram hebben of rimm hé :)

miky_way_

Legacy Member
de fitnessbonk zei:
CORSAIR DDR 512MB 400Mhz PC3200 ValueSelect 96€ bij tones.

Wel, maal 2 doen hé voor 1gb ram. Uw latje 256 doe je er best uit.


Voor de zekerheid, post je specs eens, vooral je moederbord dan.

Je kan ook sd-ram hebben of rimm hé :)

Wel euh klein probleem ik weet ni goe nimeer wa moederbord is :doh: kdacht altijd dat dit moederbord was amd duron 892Mhz dus echt ni vet he en videokaart geforce ti 4200 128MB waar kan ik dat terug vinden moederbord? :doh:

Gamedude

Legacy Member
de fitnessbonk zei:
CORSAIR DDR 512MB 400Mhz PC3200 ValueSelect 96€ bij tones.

Wel, maal 2 doen hé voor 1gb ram. Uw latje 256 doe je er best uit.


Voor de zekerheid, post je specs eens, vooral je moederbord dan.

Je kan ook sd-ram hebben of rimm hé :)
Ik vraag me eigenlijk af, is het volgende RAM van tones gelijk aan het RAM van hofline?

--> http://www.hofline.com/catalog/product_info.php?cPath=147_28_173&products_id=497 = http://www.tones.be/shop_product.php?idx=5123200VALUE

Mich

Legacy Member
miky_way_ zei:
Wel euh klein probleem ik weet ni goe nimeer wa moederbord is :doh: kdacht altijd dat dit moederbord was amd duron 892Mhz dus echt ni vet he en videokaart geforce ti 4200 128MB waar kan ik dat terug vinden moederbord? :doh:
nee de duron is je cpu. mobo kunde vinden via start -> uitvoeren -> dxdiag of mbv cpu-z

Ozzeh^

Legacy Member
Mich_vm zei:
nee de duron is je cpu. mobo kunde vinden via start -> uitvoeren -> dxdiag of mbv cpu-z

kweet nu wel welk mobo dak heb zu , ma als ik da doe zoals u , via start , uitvoeren , zie ik alles over m'n pc BEHALVE m'n mobo? :s

CyberLama

Legacy Member
Vijs hem open en lees het plakkertje.
Of gebruik sisoft sandra ofzo.

neway, het zal prolly sdram zijn met nog zo'n oude duron erin.

mod: het is trouwens belachelijk van in zo'n oude bak een gig ram te willen steken... Koop u met het geld een nieuw mobo en cpu (en 512 ddr ram)

miky_way_

Legacy Member
moja ken eigenlijk ni veel van pc's en moestek die nieuwe mobo kopen en nieuwe cpu wetek begot ni waar ik die moet plaatsen tenige wakik in mijn pc zie zitten is een groot vlak en een kaartje in gleuf das men video op da groot vlak waar men cpu zit zit o.a ook mijn netwerk(kaart) kweni wrm kaart want ik zie geen kaart mijn geluids(kaart) of ik heb da gewoonweg ni kan ook maar ik kan toch muziek beluisteren zie he da maak het zo moeilijk he ik snap er nikx van waar bevind zich da moederbord en die cpu :((( dan kan ik da eindelijk vervangen + die ram geheugen maar da wetek wel zitten :applause:

miky_way_

Legacy Member
miky_way_ zei:
moja ken eigenlijk ni veel van pc's en moestek die nieuwe mobo kopen en nieuwe cpu wetek begot ni waar ik die moet plaatsen tenige wakik in mijn pc zie zitten is een groot vlak en een kaartje in gleuf das men video op da groot vlak waar men cpu zit zit o.a ook mijn netwerk(kaart) kweni wrm kaart want ik zie geen kaart mijn geluids(kaart) of ik heb da gewoonweg ni kan ook maar ik kan toch muziek beluisteren zie he da maak het zo moeilijk he ik snap er nikx van waar bevind zich da moederbord en die cpu :((( dan kan ik da eindelijk vervangen + die ram geheugen maar da wetek wel zitten :applause:
en mobo was sorry en zeg erbij of da goe is wss ni mor allez kom
chipset: sis - sis730
southbridge: sis- id 8
sensor: it- 0

Ozzeh^

Legacy Member
al weet ge nog nie waar ge da moet plaatsen , vraag het dan aan iemand die er iets van kent he :) , maar een duron 892MHZ , zou ik toch gene 1024MB aan ram zetten,

de fitnessbonk

Legacy Member
@starflam, ja dat is dezelfde ram

@milky_way_ uw mobo ondersteund processors met een max fsb van 133mhz en geheugen met maximumsnelheid van 133mhz (pc2100). Dus die corsair ram waarnaar ik een link plaatste is compleet nutteloos op zulk oud moederbord. Je kan best 2de hands een 256mb pc2100 latje kopen of van de eerste keer je hele pc upgraden, dus nieuwe cpu, moederbord en ram.

donkey_thong

Legacy Member
hoeft ni persé een dure pc/laatste nieuwe pc te zijn. een amd xp ofzo is dan wss al voldoende.
Athlon XP 3000+ | Sockel A FSB 400 Barton | ---------> € 144,90
NF7 2.0 | <3200+, 5xPCI 1xAGP 3xDDR Sound LAN | ---> € 64,90
512MB | DDR400, CL2.5 |-----------------------------> € 84,90
__________________________________________________________
€ 294,70

deze is mss maar 512mb maar is wel sneller dan 1gb sdram denk ik, met DC enal.

CyberLama

Legacy Member
Oja, punten en komma's, ken je dat? Kan handig zijn bij momenten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan