als je een bios selecteerd en op advanced klikt:
o send as BIOS on a bootable floppy image
(Use WinImage to write it to a floppy, then boot from it.)
moet je dan nog commandos ingéven of niet ?
(ik heb momenteel geen pci card...en 9800xt is down...(dead) dus moet gereflashed worden naar PRO...)