Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vinteg zei:man op nen tft hebde geen flikkeringen, enige nadeel van lage hertz op nen tft is da ge tearing hebt in de oudere games waar ge hoge frames haalt
op crt kunde da ook hebben natuurlijk, dan ziet ge dus u scherm precies in 2 delen opsplitsen(mooi in de helft) en dan blijft het onderste gedeelte achter op het bovenste, ni echt mooikrisse zei:wat is tearing?
krisse zei:wat is tearing?
dan is er iets serieus mis me u want gij zult dan den eerste mens zijn die zeer ogen krijgt van nen tftHeidern zei:kvraag ik daar nie om, is 75 hrtz het maximum ofzo, want da begint ier men kloten uit te hangen, ogen doen pijn van 5 minuten hierna te kijken
, tis nochtans 12 ms en 500:1 contrastHeidern zei:kan zijn, ma tis ier nie om aan te zien, alles staat veel te scherp, als ik naar een wit vlak kijk (bv in word) dan tranen mijn ogen
tis allemaal zo bleek en heb al met vanalles zitten foefelen van instellingen maar thelpt nie
ook in games zoals bv doom 3 isser veel ghosting, ik zie het gewoon, tis precies da effect in need for speed underground als ge snel rijd, echt ambetant
zo'n hoogeprezen schermke en dan komt ge dit tegen, bah, tis nochtans 12 ms en 500:1 contrast
weggesmeten geld

Heidern zei:kan zijn, ma tis ier nie om aan te zien, alles staat veel te scherp, als ik naar een wit vlak kijk (bv in word) dan tranen mijn ogen
, dus ik zou eens op een hogere hertz wille spelen ... maar is dat dan slecht voor u scherm als ge bvb 75 hz gebruikt ?***ARF*** zei:een crt schiet constant zijn beeld af om zo een beeld te vormen
de fosfor op de beeldbuis dooft en daarom moet hij opnieuw alles afschieten
een tft daarentegen lichten gewoon de pixels op en blijven oplichten tot ze iets anders moet doen, (kleurke veranderen)
daardoor kan het ni da ge bij een tft flikkeringen ziet (of het zou kapot moeten zijn)

ru`orez zei:ni echt
Fosfor dooft onmiddelijk na stoppen van schieten, waardoor oe trager em schiet per seconde, hoe hoger de flikkerrate..
***ARF*** zei:de fosfor op de beeldbuis dooft
beetje verkeerd uitgelegd van mijne kantru`orez zei:Ne tft worden de pixels WEL elke male vernieuwd, maar deze blijven NALICHTEN, wa dus als effect heeft da em "traag" dooft, terwijl hij nog niet weg is is de nieuwe er echter al... zo krijg je dus dat het niet flikkert.
ge kunt tearing vermijden door VSinc op te zetten, dan zorgt de pc da per vernieuwing van het scherm (bij 60 Hz dus 60 keer) ne nieuwe frame wordt gemaakt, een deler dervan als hem da nie aankanXZcute zei:Ik had da probleem eerst ook me mijne BenQ FP71E+
ik heb die kleuren dan verandert van eigen instelling naar "sRGB" in het menu ... en nu is da perfect ... echt super-maf schermkes ...
Greetz
Edit: Maar ik heb wel een vraagje ivm dit onderwerp ...
In de handleiding van BenQ staat da ge best de standaard hertz gebruikt (60hz) ... maar ik heb dus wel een beetje last van tearing bij CS, dus ik zou eens op een hogere hertz wille spelen ... maar is dat dan slecht voor u scherm als ge bvb 75 hz gebruikt ?
XZcute zei:Ik had da probleem eerst ook me mijne BenQ FP71E+
ik heb die kleuren dan verandert van eigen instelling naar "sRGB" in het menu ... en nu is da perfect ... echt super-maf schermkes ...
Greetz
Edit: Maar ik heb wel een vraagje ivm dit onderwerp ...
In de handleiding van BenQ staat da ge best de standaard hertz gebruikt (60hz) ... maar ik heb dus wel een beetje last van tearing bij CS, dus ik zou eens op een hogere hertz wille spelen ... maar is dat dan slecht voor u scherm als ge bvb 75 hz gebruikt ?