Lamsednav
Legacy Member
Hier eens een grafiekje, je ziet duidelijk hoe enorm de temps stijgen & dalen tijdens en na het spel (Mafia 2) van zodra ik in de 3D-wereld terecht kom. (Krijg geen artifacts / glitches, etc..) en de kaart wordt totaal niet warm. Toch wel enorm vreemd dit heb ik nog nooit gezien en op overclock.net ook niemand.
http://i53.tinypic.com/2ekrgjs.jpg
http://i53.tinypic.com/2ekrgjs.jpg


Zal ni lang duren alleszins. 'k hoop echt dat je 'em rma kan doen!