fonne
Legacy Member
Ik krijg mijn scherm niet volledig gevuld 
Het is een samsung syncmaster bx 2350, resolutie staat op max (1080p).
Scherm is verbonden via een dvi naar hdmi kabel en ik kan geen auto adjust doen van men scherm
. De laatste drivers staan ook geïnstalleerd. De kabel al in diverse poorten gewisseld etc.
Iemand een idee? Want ik catalyst control center zie ik ook niks staan dat daar mee te maken heeft.

Het is een samsung syncmaster bx 2350, resolutie staat op max (1080p).
Scherm is verbonden via een dvi naar hdmi kabel en ik kan geen auto adjust doen van men scherm
. De laatste drivers staan ook geïnstalleerd. De kabel al in diverse poorten gewisseld etc.Iemand een idee? Want ik catalyst control center zie ik ook niks staan dat daar mee te maken heeft.
