Archief - 6800Le

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oxYda

Legacy Member
oke ik ben dus van plan om den Aopen 6800LE te kopen voor 215€ maar heb gehoord da ge die kunt unclokcen of unlocken kweeni :p (naar waar dan ong en me welke vga komt da dan overeen als ge dieje hebt geunclockt )

guRuh

Legacy Member
pipes unlocken is nooit een zekerheid, soms lukt het soms niet...

als ge ze hebt unlockt: 6800non ultra

kopen die handel ;)

EdMeister

Legacy Member
Wat is het voordeel van deze LE ten opzichte van een even dure 6600GT?
Wat zijn de prestaties van deze LE als die mod niet lukt?

finn

Legacy Member
nu weten we waarom die Aopen goedkoper staat dan andere LE's
edit: als die kaart van jou dus zo een Aopen revisie1 is, te herkennen aan het koelblok, dan is de kans kleiner dat die pipelines en shaders te unlocken zijn.

L@TrO

Legacy Member
finn zei:
nu weten we waarom die Aopen goedkoper staat dan andere LE's
edit: als die kaart van jou dus zo een Aopen revisie1 is, te herkennen aan het koelblok, dan is de kans kleiner dat die pipelines en shaders te unlocken zijn.

bull shit ... Ten 1ste , aopen verkoopt geen rev1 meer. Ten 2de de kans op unlocken is even groot bij een rev1 als een 2 en 3 (dus dat heeft er totaal nix mee te maken). En ten 3de Aopen 6800Le is een kwaliteits kaart . ( je hebt een dikke 50% kans dat alles werkt)

finn

Legacy Member
L@TrO zei:
bull shit ... Ten 1ste , aopen verkoopt geen rev1 meer. Ten 2de de kans op unlocken is even groot bij een rev1 als een 2 en 3 (dus dat heeft er totaal nix mee te maken). En ten 3de Aopen 6800Le is een kwaliteits kaart . ( je hebt een dikke 50% kans dat alles werkt)

dunno ik dacht da op die site nochtans stond dat bij revisie 1 er probs ware, maar aangezien ze die niemeer verkope...
Ken er zelf niet al te veel van. Maar heb eens gekeken in aantal bekendere duitse winkels zoals snogard en mindfactory. En daar staat diezelfde Aopen een pak duurder. 280 euro. mindfactory zelfs nog duurder.
Dus ofwel worde die een pak goedkoper ingevoerd in den Benelux.
llé ik zie het prijsverschil niet goe in.

Ik ben zelf van plan een 6600GT AGP te kope, of is deze 6800LE beter?

L@TrO

Legacy Member
idd , er zijn zeker problemen met de rev1 . Maar dat zijn mem problemen een geen pipe problemen ;) . Dus als je ooit een Le koopt moet je er idd op letten dat je geen rev1 krijgt. En ik zeg niet dat er geen rev1'tjes meer worden verkocht hoor , maar in alle on-line shops in ned. verkopen ze de rev2en3.

FeNiX4LiFe

Legacy Member
maar op de site van vb forcom zetten ze wel naast de LE schoontje de foto van de rev1.

dusja

meLio

Legacy Member
kzit ook me serieus twijfelgeval tss 6800le en 6600GT,'als' ge die pipelines nie kunt unlocken zit ge me een kaart die slechter is dan de 6600GT ,indien het lukt beter dan 6600GT...kweet et nie goe,iemand diene van forcom aopen al geprobeerd?

pimster

Legacy Member
Kheb ook da probleem ik heb voor de 6600 GT gekoze.9800 zouk al volledig vergete as de gf 6 series uitkome is da wa ge moet ebbe.Ma kzoek nu al een tijde bij mij komt de 6800LE duurder uit.kvind alleen de 6600gt voor 200€.Dus ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan