Archief - 6800LE veilig unlocken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

akketemniweet

Legacy Member
ik heb een nvidia geforce fx 6800LE van aopen
is het veilig pipelines en shaders te unlocken (met rivatuner) zonder een hogere temperatuur te krijgen (bvb van 8 naar 12 of 16 pipelines)
of moet ik dan best een nieuwe cooler hebben
verkort dit ook de levensduur van de kaart ?

thx

Davion

Legacy Member
ma neen, das zeer veilig ze, alst mislukt gewoon rivatuner uninstallen...

citrofenwick

Legacy Member
heb ze ook net besteld
van grakas ocen heb ik niet veel verstand (mem en core oc'en ken ik :) )
het is dan gewoon dus da proggie installen, de pipelines unlocken, lukt et niet gewoon terugzetten. 100 % zeker geen schade?
:unsure:
kunde ook eens wat zeggen over de temps aub? :)
ik heb deze gekocht van www.forcom.be

finn

Legacy Member
en heb je die kunne unlocke? is da nu zo een met een groot koelblok of niet (revisie 1 of ni?)

citrofenwick

Legacy Member
ze is nog steeds niet binnen :sad:

ik wacht in spanning af op de rev :)

finn

Legacy Member
da vindek kik maar raar, ik stuurde een mailke naar forcom en ze vertelden mij dat die in het magazijn lagen. BTW op de site staat ook da ze op stock zijn. Maarja, er zijn twee winkels hé. express(gent) en gewone en toch hebbe ze dezelfde site, met dezelfde stockindicaties. Ik vraag mij af, als je mailt, stuur je dan mail naar dien express winkel of dien andere.

citrofenwick

Legacy Member
ze is vorige week geleverd :)
ik heb al eens geprobeerd met rivatuner maar da lukt precies niet.
Ik installeer riva tuner en start da
ik volg de volgende tut voor rivatuner
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/987106/0

maar als ik dit wil openen: http://gathering.tweakers.net/globa...ia.net/~saman/6800LE_Unlocking_Tutorial/3.JPG

dan zegt hij dat ik de kaart niet getest heb op mogelijke problemen en dat ik beter niet verder ga. ws moet ik erges een test doen maar van deze weet ik niet hoe ik hem moet doen :(
wie kan mij daarmee helpen. Ik wil meer dan 2500 3d marks :cry:
*edit*
IS het altijd zo dat je een de temp ziet van een 6800LE

citrofenwick

Legacy Member
niemand? :help:
ik heb wat meer info over de fout
hij zegt dat mijn drivers niet ondersteund zijn ofzo
het zijn nochtans nieuwe
ik ken de versie nu wel nie vanbuiten omdak op andere pc zit :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan