golfy27
Legacy Member
Ik ben deze week overgeschakeld van een radeon 9700pro naar een Point of View 6800 GT en sindsdien kan ik geen ondertitels meer weergeven in windows media player met het programma DirectVobsub. De ondertitel laadt dus nog wel, maar hij is niet zichtbaar. Iemand een idee?
my rig: http://specs.tweak.to/6220
my rig: http://specs.tweak.to/6220

. Als we maar iets hebben dat werkt eh. Misschien werkt de volgende versie van DirectVs wel weer. Bedankt om mij te helpen eh manne!
. Alle settings van vobsub staan juist. 'k heb juist ne mail verstuurd naar de maker van het programma 
