igwok
Legacy Member
:doh:
Meer dan drie maanden geleden een MSI 6800 Ultra besteld.
Dat ding is nog altijd niet binnen! Ik krijg iedere keer te horen van leverancier x (you know who you are...) dat de leverdatum "onbekend" is.
Was mijn naam maar Dr Pepper, dan had ik nooit zolang moeten wachten.
http://users.pandora.be/kiss/msi.htm
Ik heb mijn frustratie in een site gezet. Allen daarheen!!
Meer dan drie maanden geleden een MSI 6800 Ultra besteld.
Dat ding is nog altijd niet binnen! Ik krijg iedere keer te horen van leverancier x (you know who you are...) dat de leverdatum "onbekend" is.
Was mijn naam maar Dr Pepper, dan had ik nooit zolang moeten wachten.
http://users.pandora.be/kiss/msi.htm
Ik heb mijn frustratie in een site gezet. Allen daarheen!!
ad: