Archief - 6800 GT welke stem.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke 6800 GT


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Opiniepeiling gesloten.

Mr.Fatal

Legacy Member
poll is nu gemaakt dus vote maar en zeg ook waarom aub :) want ik graak er geen wijs meer uit op de duur pfff al te ingewikkeld al die merken :crazy:

L@TrO

Legacy Member
De beste is zonder twijfel die van gainward ,maar die is wat aan de dure kant...

Persoonlijk zou ik gewoon voor de goedkoopste gaan, en dan een nv5 sil. op zetten.

Als ik nu alles standaart zou laten (en niet het geld voor een gainward wil ophoesten), zou ik voor die van msi gaan omdat die regelbare fan heeft +kopere koeling + Zeer stil (liever die van msi dan die van leadtek omdat de leadtek maar een zwak fanneke heeft)

Mr.Fatal

Legacy Member
i c ook andere mensen mogen gerust zeggen waarom ze leadtek gevote hebben en geen andere ;) want ik moet er ooit is uit geraken welke kaart ik ga kopen :) idd die gainward is wel goed maar wel duur :( en niet zoveel zin om dat te betalen :) dus liever een wat goedkopere maar toch ene dat niet te luid is en goed gekoelt is dat je ze ook beetje kan overclocke tot ultra speeds of meer maybe :)

Davion

Legacy Member
1.) Gainward
2.) LeadTek
3.) al de rest BUITEN ASUS
4.) ASUS

gainward heeft stock het beste coolingssysteem dat Ultra en bijna U EE speeds toelaat, maar daar betaalde ook voor, beste is idd de goedkoopste + NV5 Silencer en dan er nen Ultra BIOS op...

Mr.Fatal

Legacy Member
en waarom neemt bijna iedereen leadtek ? omdat het niet duur is + dat je dan die cooling verandert of ben ik mis ? en overclockt die goed ?

str0ntj3

Legacy Member
ik vraag me af wat er mis is met de ASUS?

Gainward lijkt me ook de beste keus, zoals pardons al wist te vertelle

Dayofdead

Legacy Member
Bij MSI krijgt 3 gratis spellen
URU
XII
Prince of persia 3D

*HittriX*

Legacy Member
ik heb eene point of view en ik ben er heel tevreden mee , ge hebt er nog een leuke softwarebundel bij met doom3,tomb raider,prince of persia en commandos 3. en mijne draait al de heletijd op Ultra speeds (400/1100)zonder moeite met de standaard cooling(hij gaat zelfs nog hoger)

tetty

Legacy Member
ik heb een Aopen... ge keijgt 2 spelle en hij draait hier aan bijna ultra speeds (400/1080) ben der heel tevreden ven

Mr.Fatal

Legacy Member
iedereen bijna vote leadtek maar waarom ? tell me :p want zal me dan wss zo een aanschaffen maar moet 1st weten waarom ;) ( ik moet er geen games bij hebben ze :p ) want kheb toch de meeste laatste games hier die ik wil spelen maar nu is alles op low of meduim en het snuckt nog dus nie leuk meer :(

AsEeL

Legacy Member
Persoonlijk dacht ik dat Leadtek het beste performance merk was ... :-)
Zelf al een ASUS en MSI gehad, best tevreden over beide kaarten hoor.

Patman

Legacy Member
der zijn der die stemmen op pov gelijk
maar geven geen commentaar

ik heb al eens wa gepolst en naart schjnt oc'en die beestjes echt goe

ik zou voor pov gaan en je krijgt er doom3 bij ^^ (nie dat zo een superspel is, maar toch)

en de prijs is +/- 450 € gelijk al de rest van de gt's...

Mr.Fatal

Legacy Member
denk dat ik de leadtek zal nemen maar weet wel nog niet waarom hij overclockt goed zie ik.

heb review gezien van ultra overclocked en de gt kwam op het zelfde uit ongeveer denk dat de ultra 442/1150 had en de gt 430/1150 dus is goed i guess :D

:offtopic: welke ram zou ik daar bij nemen ? nie te duur en nie te goedkoop moet wel nog redelijk deftig zijn é :p

Gamedude

Legacy Member
Was ook nog aan het twijfelen voor welke Geforce 6800 GT ik zou gaan, ga dan ook maar voor de LeadTek. :)

Hoeveel RAM geheugen wil je? 1024mb RAM? Van plan u RAM te overclocken?

als ge niet van plan zijt u RAM te overclocken en ge wilt 1024mb RAM koop dan deze: 2x http://www.tones.be/shop_product.php?idx=5123200VALUE

Als ge van plan zijt ze te overclocken weet'k het niet...

Mr.Fatal

Legacy Member
wel ja beetje pc overclocke maar had twinmos kut ram en kon mijn amd xp2500+ toch al tot 2.25ghz overclocke dus i dont know en ram moet niet zo duur zijn want ga niet direct overclocke ga maar overclocke als pc'tje het nodig heeft :) dus wss zal ik die valueselect neme dan merci :)

xpr·k

Legacy Member
Dei Infitiator zei:
Gt van ander merk

350/1000
refernce koeler(buiten leadtek)
2.0ns ram


Gt van Gainward dewelke ik aanraad

400/1100--->ultra speeds dus
GT bios strakkere timings dan ultra bios
1.6ns ram
Serieuze goed koeler.

deze presteert beter dan een Ultra

ge hed 3 versies nu van hun GT (nieuwste nog nergens te koop gezien) .
-De normale 2400 TV/DVI 350/1000, 2.0ns GDDR3 , schoon rood 1xVGA/1xDVI , custom cooler in pruisland 408 euro .
-De Ultra/2400 golden sample , schoon rood , custom cooler 400/1100 , 2.0 GDDR3 , dual DVI , 445euro bij de pruis (bijna nergens in stock en waar ze hem hebben nogal duur, meer als die 445 dus)
-En die nieuwste waar ik de naam niet (meer) van weet , zou +400/1200 met 1.6 GDDR3 gaan doen en suggested retail prijs was 540 !!! euro .

Beste koop lijkt me dus de gewone versie , die waarschijnlijk (dankzij de custom cooler) de prestaties van zijn 40 euro duurder broertje evenaart . Behalve de dual DVI zijn de specs toch hetzelfde .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan